Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 31.5.2021 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Nicestyle Oy y-tunnus 2415144-4. Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Enterpay Lasku yritykselle:

Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Toimitusaika

Postitamme tuotteesi normaalisti 2 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pankkiyhteyksistä riippuen maksusuorituksen näkymiseen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista pyritään tiedottamaan asiakkaalle sähköpostilla.

Ladattavat tiedostot

Voit valita lahjakortin tulostettavaksi itse, jolloin voit tulostaa sen heti verkkokaupasta. Kun olet suorittanut maksun, käytä tilauksen tietoja lahjakortin täyttämiseen. Tarkemmat ohjeet näet lahjakortin liitteestä. Vastuu lahjakortin täyttöohjeisiin tutustumisesta ja niiden noudattamisesta on asiakkaalla. Virheellisesti täytettyä lahjakorttia ei voi käyttää. Lahjakortti voidaan käyttää vain kerran vaikka asiakas tulostaisi niitä useita. Lahjakortin tulostamiseen liittyvissä ongelmissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset 1.lk kirjeenä tai pakettina postiin tai pakettiautomaattiin. Sateenvarjoja ei välttämättä voida toimittaa pakettiautomaattiin pakettiautomaattien maksimi kokomääritysten vuoksi, vaikka asiakas olisi valinnut toimitustavaksi pakettiautomaatin.

Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Tuote katsotaan toimitetuksi kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Nicestylelle ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.

Toimitustapa: Nouto

Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös "nouto", jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 4 kuukautta ostopäivästä.

Vaihto- ja palautusehdot

1. tuotteet

Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämöttämiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyillä tuotteilla joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.

Palautusohje
:

Ennen tuotteen palautusta on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(a)nicestyle.fi. Asiakaspalvelumme kirjaa palautuksen tiedot ja antaa ohjeet tuotteen palautukseen. Virheettömän tuotteen palautuksesta palautustunnuksella peritään 10€ palautuskulu.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumero
- nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
- kopio Nicestylen tilausvahvistuksesta tai tilauksen viite

Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen syy. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Palautettava tuote korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella, toissijaisesti hyvitetään. Asiakas vastaa palautuskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä. 

2. palvelut

Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. palveluita koskevat lahjakortit. Palvelulahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi. Lahjakorttien voimassaoloaika on 4 kuukautta ostopäivästä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@nicestyle.fi tai puhelimitse numeroon 040 960 6680.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. On hyvä tehdä tapahtumasta ilmoitus myös Nicestyle Oy:n asiakaspalveluun.

Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Nicestylelle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen

Nicestyle Oy
Koivistontie 10
33820 Tampere

Tietosuoja/henkilötiedot

Asiakkaiden antamia henkilötietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hallinnoimiseen. Asiakkaiden henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Muuta

Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.

Nicestyle ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittämistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.

Nicestyle ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majore) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteydenotot

Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:

nicestyle(at)nicestyle.fi
puhelin 040 960 6680