Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.9.2024 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Nicestyle Oy y-tunnus 2415144-4. Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5% tai 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Enterpay Lasku yritykselle:
Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/
Toimitusaika
Postitamme tuotteesi normaalisti 2 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pankkiyhteyksistä riippuen maksusuorituksen näkymiseen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
Poikkeavista toimitusajoista pyritään tiedottamaan asiakkaalle sähköpostilla.
Ladattavat tiedostot
Voit valita lahjakortin tulostettavaksi itse, jolloin voit tulostaa sen heti verkkokaupasta. Kun olet suorittanut maksun, käytä tilauksen tietoja lahjakortin täyttämiseen. Tarkemmat ohjeet näet lahjakortin liitteestä. Vastuu lahjakortin täyttöohjeisiin tutustumisesta ja niiden noudattamisesta on asiakkaalla. Virheellisesti täytettyä lahjakorttia ei voi käyttää. Lahjakortti voidaan käyttää vain kerran vaikka asiakas tulostaisi niitä useita. Lahjakortin tulostamiseen liittyvissä ongelmissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset 1.lk kirjeenä tai pakettina postiin tai pakettiautomaattiin. Sateenvarjoja ei välttämättä voida toimittaa pakettiautomaattiin pakettiautomaattien maksimi kokomääritysten vuoksi, vaikka asiakas olisi valinnut toimitustavaksi pakettiautomaatin.
Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Tuote katsotaan toimitetuksi kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Nicestylelle ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.
Toimitustapa: Nouto
Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös "nouto", jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 2 kuukautta ostopäivästä.
Vaihto- ja palautusehdot
1. tuotteet
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyillä tuotteilla joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.
Palautusohje:
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumero
- nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
- kopio Nicestylen tilausvahvistuksesta tai tilauksen viite
Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen syy. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Palautettava tuote korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella, toissijaisesti hyvitetään. Asiakas vastaa palautuskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Luonnontuotteet ja käsin valmistetut tuotteet voivat poiketa kuvasta, eikä tällaista luonnollista poikkeamaa katsota virheeksi. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen mahdollinen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.
Palautusosoite:
Nicestyle Oy
Koivistontie 10
33820 Tampere
Huom! Pakettilähetysten toimipisteeksi tulee valita Koivistonkylän R-kioski.
2. palvelut
Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. palveluita koskevat lahjakortit. Lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi. Lahjakorttien voimassaoloaika on 12 kuukautta ostopäivästä.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@nicestyle.fi tai puhelimitse numeroon 040 960 6680 palautusohjeiden saamiseksi. Virheettömän tuotteen palautuksesta palautustunnuksella peritään 15€ palautuskulu.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. On hyvä tehdä tapahtumasta ilmoitus myös Nicestyle Oy:n asiakaspalveluun.
Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Nicestylelle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen
Nicestyle Oy
Koivistontie 10
33820 Tampere
Nicestyle Oy ei vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneiden vaurioiden korvauksista, vaan vastuu on tavaran toimittajalla ja vastaanottajalla.
Tietosuoja/henkilötiedot
Asiakkaiden antamia henkilötietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hallinnoimiseen. Asiakkaiden henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille.
Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.
Nicestyle ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittämistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.
Nicestyle ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majore) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
nicestyle(at)nicestyle.fi
puhelin 040 960 6680